Novou šéfkou marketingu České spořitelny se od 1. září stala Monika Hovorková. Nastupuje na místo, které do letošního června zastával Josef Havelka. Hovorková do banky nastupuje z vlastní konzultační firmy Elevations.cz, kterou založila. Marketing a komunikace vedla v roce 2015 ve společnosti NN. . Ve spořitelně bude zodpovídat za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví, sponzoring a regionální marketing a eventy.
Hovorková vedla v roce 2015 marketing a komunikaci v pojišťovně NN. předtím pracovala v letech 2003 až 2013 v různých vedoucích funkcích ve Vodafonu: byla viceprezidentkou a šéfkou značky a komunikace či insight & intelligence. Zákaznickou zkušenost pak měla na starosti ve firmách Gallup Organization či Citibank. V letech 1991 až 2000 působila na vedoucích pozicích spojených s marketingem, vývojem produktu či péči o zákazníky ve společnosti DHL.

V Czech News Center založili odbory. Plánují spolupráci i s těmi veřejnoprávními

Vedení Mark BBDO přebírají Zdeněk Mikeš a Martin Mareš

Týdeník Rozhlas stovku neoslaví. Po 99 letech končí, už není životaschopný
