Hlavní cenu si z 13. ročníku soutěže o nejlepší signmakingovou realizaci pro český a slovenský trh Duhový paprsek odnesl vývojář a výrobce komerčních interiérů Moris Design. Firma dostala Grand Prix za komplexní řešení prezentace barev Primalex a Balakryl v prodejnách uzpůsobené pro různé prodejní situace, které realizovala v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.
Zvláštní ocenění poroty pak získala reklamní společnost Grapo za realizaci původní výmalby místnosti na zámku v Miloticích pomocí plastové samolepky, podle dobového návrhu nalezeného v muzeu v Římě.
Soutěž Duhový paprsek pořádá společnost M. I. P. Group. Hodnotí se v ní jak atraktivnost použitého řešení a jeho působení na spotřebitele, tak - a to zejména - způsob provedení a práce s materiály. Výsledky letošního ročníku byly slavnostně vyhlášeny na veletrhu Reklama Polygraf, kde se soutěžní práce současně virtuálně prezentovaly prostřednictvím moderních technologií.
Výsledky soutěže Duhový paprsek 2016
Světelná reklama
Neony sign (Waltrovka)
Hodnocení poroty: za sladění technického a vizuálního řešení v harmonicky působivý celek
Outdoor reklama
Preciosa Ornela (Dancing Cubes)
Hodnocení poroty: za atraktivní využití veřejné plochy pro působivou interaktivní komunikaci
Indoor reklama
Atlas Advertising Group (Akvárium Samsung S7)
Hodnocení poroty: za kreativní řešení prvku zapadajícího do celkové komunikační kampaně společnosti Samsung a zapojení veřejnosti hravou formou
Mobilní reklama
Mobilboard (Efektivní marketingová účinnost kampaně Zoot)
Hodnocení poroty: za komplexní využití moderních technologií v mobilní reklamě
POP/POS reklama
Grapo (DJ pult v kubickém designu v undergroundovém prostředí jako reklamní plocha)
Hodnocení poroty: za unikátní spojení tradičních materiálů pro účinnou prezentaci značky v netradičním prostředí
Moris design (Komplexní řešení prezentace produktů Primalex a Balakryl na prodejnách uzpůsobené pro různé prodejní situace v rámci Česka, Slovenska a Maďarska)
Hodnocení poroty: za mimořádně zdařilé komplexní řešení prezentace produktu
Zvláštní cena časopisu PRO města a obce
BigBoard Praha (Pro lepší město)
Hodnocení poroty: za kvalitní modulární systém, který vhodně kombinuje tradiční materiály s novými technologiemi a přináší progresivní řešení veřejného prostoru
Cena České marketingové společnosti
Wellen (Prodejna Jedna bedna)
Hodnocení poroty: za zdařilé a nápadité využití retailu pro prezentaci produktu sociálního podnikání
Cena Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
Hanton - svetelné reklamy (Metronom)
Hodnocení poroty: za komplexní řešení projektu
Cena veletrhu Reklama Polygraf
3 P (Aupark Bratislava)
Hodnocení poroty: za komplexní řešení a technicky náročné provedení projektu
Grand Prix
Moris design (Komplexní řešení prezentace produktů Primalex a Balakryl na prodejnách uzpůsobené pro různé prodejní situace v rámci Česka, Slovenska a Maďarska)
Hodnocení poroty: za mimořádně zdařilé komplexní řešení prezentace produktu
Zvláštní ocenění poroty
Grapo (Realizace původní výmalby místnosti na zámku v Miloticích jednou z nejnovějších technologií Wallwrap, konkrétně PVC samolepkou, podle dobového návrhu nalezeného v muzeu v Římě)
Hodnocení poroty: za zdařilé využití signmakingových a digitálních technologií pro zachování kulturního dědictví
Cena Sdružení dodavatelů pro signmaking
Grapo (Realizace původní výmalby místnosti na zámku v Miloticích jednou z nejnovějších technologií Wallwrap, konkrétně PVC samolepkou, podle dobového návrhu nalezeného v muzeu v Římě)
Hodnocení poroty: za originální využití signmakingových materiálů a technologií v architektuře