Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

V Economii „přibude produktů“. A co plánují další mediální domy v roce 2014

Zleva Matěj Hušek, Vladimír Piskáček, Daniel Grunt, Michal Feix, Pavel Krbec

Zleva Matěj Hušek, Vladimír Piskáček, Daniel Grunt, Michal Feix, Pavel Krbec

Jaké vzkazy konzumentům a inzerentům ohledně příštího roku poslali zástupci největších tuzemských mediálních domů, na závěr velké mediální debaty dnes na pražské konferenci Czech Internet Forum.

televize Nova: „Brána pro peníze do skupiny Nova je znova otevřená.“ (Pavel Krbec, ředitel internetových aktivit Novy)

Seznam.cz: Zásah 90 % populace zůstává, napřesrok se zaměříme na lepší cílení, efektivitu Skliku. Naše média budou fungovat bez jakéhokoli politického ovlivňování. (Michal Feix, výkonný ředitel Seznamu)

televize Prima: Profilujeme se primárně videoreklamou. Jsme jediní na českém internetu s nezpoplatněným obsahem, kde se můžete spojit s nekradenými televizními pořady. (Daniel Grunt, ředitel internetových aktivit Primy)

Economia: Economia bude v roce 2014 konsolidovaný silný media house s naprosto vydefinovanými produkty, které půjdou po jasných cílových skupinách, přibude produktů jak na straně odborného, ekonomického, kvalitního čtení, tak na straně masové návštěvnosti, míněno Aktuálně.cz. (Vladimír Piskáček, ředitel obsahu Economie)

Ringier Axel Springer: kvalitní, neutrální, nezávislý obsah, obrovský zásah, několik nových produktů online (Matěj Hušek, ředitel digitální divize Ringieru)

Mafra: „Kvalitní obsah pro nás bude hlavním argumentem.“ (Roman Latuske, člen představenstva mafry zodpovědný za digitální produkty, televizi Óčko, rádia)

Mladá fronta: Nabídneme všechno, co ostatní. „Televize a online je pro nás prioritou.“ (David Hurta, generální ředitel Mladé fronty)

A závěrem vybraný příspěvek z předchozí diskuse:

Jaromír Skopalík, bývalý dlouholetý šéf Bauer Media, nyní nezávislý konzultant: Mediální bonusy se v rozvinutějších zemích neplatí, a tam na nás koukají jako na blázny, že jsme toto ochotni agenturám platit.