Pražské metro bude jako třetí v Evropě vybaveno digitálními panely podél eskalátorů. Na přístupu ke „žluté“ trase B ve stanici Národní, která se po dvou letech otevírá dnes odpoledne, ji celkem 42 nainstalovala společnost JCDecaux, výhradní provozovatel citylightů na pražském městském mobiliáři, a její dceřiná firma Rencar. Tytéž reklamní panely už fungují ve Vídní a v Londýně.
Digitální technologie během jízdy po eskalátorech umožní přecházení vizuálních informací z jedné obrazovky na druhou. Kampaně bude navíc možné kombinovat s šesti obrazovkami, které mají brzo přibýt v přístupové chodbě stanice Národní; poskytnout mají celkem 12 ploch.
Ukázky kampaní na digitálních obrazovkách v zahraničí

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
