Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

V metru na Národní pohyblivá reklama

Podél eskalátorů ve zrekonstruované stanici je 42 digitálních panelů, v přístupové chodbě přibude 6 digitálních obrazovek.

Digitální panely u eskalátorů v rekonstruované stanici metra Národní

Digitální panely u eskalátorů v rekonstruované stanici metra Národní

Pražské metro bude jako třetí v Evropě vybaveno digitálními panely podél eskalátorů. Na přístupu ke “žluté” trase B ve stanici Národní, která se po dvou letech otevírá dnes odpoledne, ji celkem 42 nainstalovala společnost JCDecaux, výhradní provozovatel citylightů na pražském městském mobiliáři, a její dceřiná firma Rencar. Tytéž reklamní panely už fungují ve Vídní a v Londýně.

Digitální technologie během jízdy po eskalátorech umožní přecházení vizuálních informací z jedné obrazovky na druhou. Kampaně bude navíc možné kombinovat s šesti obrazovkami, které mají brzo přibýt v přístupové chodbě stanice Národní; poskytnout mají celkem 12 ploch.

Digitální panely u eskalátorů v rekonstruované stanici metra Národní

Digitální panely u eskalátorů v rekonstruované stanici metra Národní

Ukázky kampaní na digitálních obrazovkách v zahraničí