Druhý díl seriálu Vinaři televize Prima přitáhl v neděli večer po 20. hodině k televizním obrazovkám 992.000 dospělých diváků, což znamenalo pro televizi 24% podíl na sledovanosti. Na opakování seriálu Četnické humoresky na ČT1 se dívalo 958.000 diváků (share 23 %), talentovou show SuperStar na Nově vidělo 803.000 s podílem na sledovanosti 22 %.
Druhá série Vinařů se pěvecké soutěži SuperStar vyrovnala u mladší cílové skupiny diváků ve věku 15-54 let. Podíl na sledovanosti obou pořadů se pohyboval kolem 26 %, seriál Četnické humoresky zaujal 18 % diváků v cílové skupině 15-54. Ukazuje to měření sledovanosti ATO – Nielsen Admosphere.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval