
Logo olomouckého rádia Metropole
V sobotu 7. května v 11.55 začalo v Olomouci na vlně 92,0 FM vysílat nové rádio Metropole. Stalo se tak v den 30. výročí existence tamějšího Rádia Haná. Metropole je jeho třetí program. Jeho vysílání sestává z moderní hudby a lokálních informací, zpráv a témat. „Vytvořili jsme mladé, živé rádio moderního formátu. Bude navíc komunitním prostorem. Na Metropoli budeme poskytovat kreativní vysílací prostor studentům, influencerům, podcasterům, lidem, kteří se chtějí vyjádřit,“ přibližuje autor projektu Marek Berger z mateřského Radia Haná.
Držitelem licence je společnost Hamco Pavla a Davida Foretníkových, kteří zároveň vlastní zmíněné Rádio Haná. Novým programem cílí na posluchače ve věku 13 až 33 let - na mladé lidi žijící ve městě, studenty v Olomouci, s přirozenými přesahy. Rada pro vysílání v licenci schválila formát variety a public s přesahy do urban a educational. Prakticky se tak má jednat o městskou stanici s informacemi, se specifickými programovými, hudebními a kombinovanými bloky během dne. Původní domácí a regionální tvorba má tvořit až 33 % vysílací plochy.

Pokrytí olomouckého rádia Metropole

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
