V ostravském nákupním centru Avion Shopping Park se v pátek 9. února otevírá první prodejna Espace Sport, která spojí dohromady dvě sportovní značky v oblasti životního stylu a performance, konkrétně Pumu a Under Armour. Jedná se o takzvaný dualbrand, do kterého Puma vstupuje vůbec poprvé. Její nabídka v tomto obchodě spadá přímo pod oficiální zastoupení globální značky v Česku. „Nová prodejna nám umožní dostat konkrétní nebo pro nás nějakým způsobem zásadní produkt k naší cílové skupině mimo Prahu. Jedná se v podstatě o jakýsi shop-in-shop koncept. Tím se zásadně liší od ostatních maloobchodních prodejců, kteří s námi spolupracují na základě předobjednávek rok dopředu a jejich výběr je dán jejich zaměřením, znalostmi trhu a preferencemi jejich zákazníků,“ okomentovala otevření nové prodejny pro Retailek Lucie Hložánková, specialistka komunikace Puma CZ.
Nová prodejna má rozlohu něco málo přes 130 metrů čtverečních. Část vyhrazená Pumě pak zabírá její polovinu. Prostřednictvím Espace Sport se Puma do Ostravy vrací. Minulý rok na jaře zde totiž uzavřela monobrandový obchod, který má v současnosti pouze v pražském obchodním centru Palladium. „Věříme, že zájem o novou prodejnu bude velký. Koncept určitě plánujeme a chceme i nadále rozvíjet do dalších lokalit. Vše je momentálně předmětem diskuze majitele prodejny české firmy Espace Retail. Další konkrétní kroky se budou odvíjet od úspěšnosti obchodu,“ říká Hložánková. „Budeme zde nabízet vybrané kousky z aktuálních kolekcí především z oblasti lifestyle a tréninku,“ doplňuje.
První týden po otevření, to je 9. až 16. února, nabídne prodejna zákazníkům akci, v rámci níž dostanou při nákupu nad 1.000 Kč poukázku na dalších 250 Kč. Marketingově bude otevření Espace Sport podpořeno v prostoru nákupního centra, na billboardech v Ostravě a ve spotech v regionálním rádiu Čas.