Nejprodávanějším českým deníkem zůstává bulvární Blesk, jediný si v říjnu oproti předchozímu měsíci polepšil, o pár tisíc kopií.
Meziročně vykazují růst prodeje jen deníky Sport a Lidové noviny. U Sportu je to jen díky pětinásobnému nárůstu prodeje elektronických verzí a rozdávání takzvaných ostatních výtisků, pultový prodej i předplatné titulu kleslo. Lidovky naopak prodávají víc na stáncích i předplatitelům, naopak utlumily digitální prodej.
Největší meziroční pokles prodeje vykazuje Mladá fronta Dnes.

Název na webu se mění na Hrot24
Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Po roce od ChatGPT
Umělá inteligence už pronikla do většiny médií

Od pondělí 4. prosince
Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Končí i v Událostech, komentářích
Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

Jarní novinky komerční televize