Výrobce a distributor alkoholických nápojů Jan Becher - Karlovarská Becherovka představil vítěznou verzi etikety limitované edice svého likéru Becherovka. Její tvorbu si zkusili v rámci projektu Mákni srdcem mladí tvůrci pod dohledem členů kreativní skupiny Okolo. Do finále postoupilo pět návrhů, vítěznou etiketu vytvořil designér Jan Zábský. Na Facebooku pro ni hlasovalo přes 400 lidí. Projekt Mákni srdce organizovala agentura The Element, která má na starost i podlinkovou aktivaci Becherovky v on trade.
Podle zástupců Becherovky nebude limitovaná edice běžně dostupná v supermarketech, ale počítá se s jejím umístěním v prémiových barech, i vzhledem k cílení celého projektu na mladé lidi. S distribucí se předběžně počítá letos v září. Plánuje se také facebooková soutěž o několik lahví této limitované Becherovky.
Pětadvacetiletý Zábský se živí jako grafik v marketingu. Skupinu Okolo založili v roce 2009 Matěj Činčera, Jan Kloss a Adam a Jakub Štěchovi. Skupina se zaměřuje na design, architekturu, umění, styl, módu a na městský kulturní život. V rámci projektu Mákni srdcem lektorovala jednu ze sérií workshopů na předem určená témata, při nichž si mohou účastníci zkusit práci pod odborným vedením.