Soutěž mladých kreativců do 28 let Young Lions letos mění pravidla v jedné ze svých tří kategorií, v kategorii Cyber. Nově budou soutěžící dvojčlenné týmy vytvářet místo bannerů návrh kampaně v sociálních sítích využívající aspoň tři různé platformy. O možnost jet do Cannes a reprezentovat Česko ve světovém finále se bude bojovat od 14. do 17. dubna v pražském Era světě. Přihlášky se přijímají od 3. března.
Kromě kategorie Cyber se bude opět soutěžit v kategoriích Media a Print. V kategorii Media mají za úkol vytvořit návrh komunikačního konceptu, popsat jej na 10 stránkách prezentace a v 5 minutách ho odprezentovat porotě. V kategorii Print vytváří tiskový inzerát. V každé z kategorií bude od zadání vždy jen 24 hodin na zpracování návrhu.
České týmy v posledních třech letech přivezly z Cannes tři medaile – bronzovou v Cyberu a dvě zlaté v Médiích. Soutěž opět pořádá mediálně-auditorská firma Flemedia ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a za podpory českého Art Directors Clubu.
Médiář.cz bude i letošní ročník podrobně sledovat a zpravovat o jeho průběhu textem i obrazem. Můžete si připomenout dění v soutěži mladých kreativců z let 2013, 2012 a 2011.