Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Young Lions mění Cyber: místo bannerů kampaně v sociálních sítích

Přihlášky do klání mladých kreativců se přijímají od 3. března, soutěž proběhne od 14. do 17. dubna.

Čeští Mladí lvi v Cannes s organizátorem národního kola René Ježem (uprostřed). Foto: Jan Marcinek

Čeští Mladí lvi loni v Cannes s organizátorem národního kola René Ježem (uprostřed). Vlevo soutěžící Jakub Hodboď a Kamila Janečková, vpravo předloňští vítězové Lucie Koutná a Ondřej Krátký. Foto: Jan Marcinek

Soutěž mladých kreativců do 28 let Young Lions letos mění pravidla v jedné ze svých tří kategorií, v kategorii Cyber. Nově budou soutěžící dvojčlenné týmy vytvářet místo bannerů návrh kampaně v sociálních sítích využívající aspoň tři různé platformy. O možnost jet do Cannes a reprezentovat Česko ve světovém finále se bude bojovat od 14. do 17. dubna v pražském Era světě. Přihlášky se přijímají od 3. března.

Kromě kategorie Cyber se bude opět soutěžit v kategoriích Media a Print. V kategorii Media mají za úkol vytvořit návrh komunikačního konceptu, popsat jej na 10 stránkách prezentace a v 5 minutách ho odprezentovat porotě. V kategorii Print vytváří tiskový inzerát. V každé z kategorií bude od zadání vždy jen 24 hodin na zpracování návrhu.

České týmy v posledních třech letech přivezly z Cannes tři medaile – bronzovou v Cyberu a dvě zlaté v Médiích. Soutěž opět pořádá mediálně-auditorská firma Flemedia ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a za podpory českého Art Directors Clubu.

Médiář.cz bude i letošní ročník podrobně sledovat a zpravovat o jeho průběhu textem i obrazem. Můžete si připomenout dění v soutěži mladých kreativců z let 2013, 2012 a 2011.