Značka prémiového piva Heineken uvede společně s třiadvacátou bondovkou Skyfall - v Česku bude mít slavnostní premiéru 26. října v Praze a Brně - televizní a online kampaň, v níž vystupuje aktuální představitel Jamese Bonda Daniel Craig a nynější Bond girl Bérénice Marlohe.
Spot je v Česku možné vidět na internetu, v kinech Cinema City nebo v televizi, do televize se dostane v druhé polovině října. Vysílat jej stanice Nova, Nova Cinema či Prima Cool. Kampaň doplní soutěže na rádiích Expres a Dance, v obchodech Tesco se bude prodávat speciální litrová láhev limitované edice Bond. Doprovodné spotřebitelské soutěže tam, kde se točí Heineken, nabídnou brýle, plnicí pera či výherní los.
Interaktivní část kampaně úzce navazuje na televizní reklamu. Bérénice Marlohe diváky vyzve k nastoupení do vlaku, který se poté rozjede krajinou zasněžených hor. Na diváky čeká řada náročných zkoušek, které je přivedou ke kufříku, jehož obsah musí chránit před Bondovými protivníky.
Interaktivní kampaň vznikla ve studiích Shepperton Studios a vzdává hold Jamesi Bondovi i předchozím filmům o něm. Inspirací pro vlakové vozy byly klasické bondovské scény z dílny Kena Adama a v celé reklamě se objevují repliky rekvizit z předchozích filmů, uvádí zastoupení Heinekenu.
Autorem a interpretem soundtracku nazvaného Man Like That je Gin Wigmore z Nového Zélandu, který navíc v reklamě také hraje.
Značka Heineken se s postavou Jamese Bonda spojila už při předchozích snímcích Zítřek nikdy neumírá, Jeden svět nestačí, Dnes neumírej, Casino Royale a Množství útěchy.