Do druhého kola výběrového řízení na novou reklamní agenturu Air Bank postoupily McCann, Werk Camp, Yinachi a skupina Publicis One. Nástupce Ogilvy hledá banka od konce minulého roku, do tendru se přihlásilo několik desítek agentur, z nichž bylo na základě zaslaných referencí vybráno šest agentur, které se s interním komunikačním týmem Air Bank potkaly na osobní schůzce. Informovala o tom mluvčí banky Jana Karasová.
V druhém kole každá ze čtyř postoupivších agentur představí formou prezentace svůj kreativní koncept. „V duchu zachování férových podmínek dostane každá z agentur pro práci na projektu stejné informace a bude mít stejný čas jak na zpracování návrhu, tak na jeho prezentaci. Účastníci druhého kola dostanou kromě zpětné vazby také skicovné za svou práci,“ uvedla mluvčí. Z druhého kola může vzejít přímo vítěz, nebo dva finalisté. Vítěznou agenturu by Air Bank ráda vybrala a začala s ní pracovat na začátku března.
„Nejprve jsme chtěli otestovat, jestli je mezi námi vzájemná chemie. Proto jsme vyrazili přímo do agentur, abychom co nejlépe nasáli atmosféru prostředí, ve kterém pracují. Až následně přijde na řadu vlastní brief a samotná prezentace,“ popisuje Lenka Rosolová, vedoucí marketingové komunikace Air Bank. „Snažíme se z jinak většinou obávaného procesu výběru nové agentury udělat naopak proces příjemný a férový, který si užijí obě strany. Řídíme se nejen pravidly Férového tendru AKA, ale i svými vlastními pravidly, která, jak věříme, nám pomohou vybrat toho nejlepšího partnera pro další spolupráci.“

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
