Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

V tendru Krušovic vyhrála DDB, vystřídá VCCP

Pivní značka Krušovice z portfolia Heinekenu mění strategického a komunikačního partnera. Nově se jím stává agentura DDB Prague, která zvítězila v tříkolovém tendru. Pro Krušovice začne pracovat v lednu. Vystřídá dosavadní agenturu VCCP Prague. “Odvážní lidé z Heinekenu sdílejí naše přesvedčení, že je v české pivní komunikaci potřeba udělat něco jinak a odlišit se od velmi standardizovaných kampaní a generických hrdinů, na které se už všichni dlouho díváme,” prohlásil ředitel DDB Darko Silajdžić. “VCCP považujeme za jednu z nelepších agentur na trhu a máme k ní velký respekt, i kvůli tomu, že první vykročili tímto směrem v jejich nedávné práci s Krušovicemi,” pochválil konkurenci.

Krušovice s VCCP poslední dobou v marketingové komunikaci razí koncept “králů” – zprvu ho představoval Václav Černohorský, po jeho smrti se tváří značky stal herec Václav Rašilov.

Václav Rašilov ve spotu značky Krušovice

Václav Rašilov ve spotu značky Krušovice

Zesnulý král Krušovic Vladimír Černohorský a Jitka Čvančarová v loňské kampani

Zesnulý král Krušovic Vladimír Černohorský a Jitka Čvančarová v loňské kampani

DDB bude dělat i na zahraniční komunikaci značky, Krušovice se vyvážejí do víc než třiceti zemí. “Komunikace v zahraničí půjde dvěma cestami. DDB bude tvořit image pro trhy, kde jsou Krušovice už zavedenou značkou. Dál se zaměří na trhy, na nichž krušovické pivo zatím není etablované. V obou případech bude pracovat s televizní reklamou, venkovními i vnitřními reklamními plochami a klíčovým vizuálem,” popisuje Lenka Kroupová, manažerka značky Krušovice pro český i zahraniční trh.