“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

V tendru na PR komunikaci ING Bank uspěl Havas

Globální finanční instituce holandského původu ING Bank na základě výsledků tendru na služby public relations v Česku svěřuje nově podporu PR komunikace agentuře Havas. Spolupráce zahrnuje oblast PR a propojení na další komunikační disciplíny, zejména sociální média, CSR a pořádání eventů. V minulosti ING pracovala se Stance Communications.

“Od naší nové agentury budeme chtít podporu zejména při komunikaci spořicího konta ING a obecně u veškeré korporátní komunikace s přesahem na sociální sítě a firemní odpovědnost,” říká Veronika Němcová, ředitelka korporátní komunikace ING Bank. Projekty pro ING bank bude v Havasu řídit Martina Jakelová, která se věnuje právě klientům z oblasti bankovnictví a farmacie.

ING v Česku aktuálně působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává přes 250 lidí. Uvedením ING Konta v roce 2001 stála u zrodu kategorie spořicích účtů na českém trhu.