Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

V tendru na PR komunikaci ING Bank uspěl Havas

Globální finanční instituce holandského původu ING Bank na základě výsledků tendru na služby public relations v Česku svěřuje nově podporu PR komunikace agentuře Havas. Spolupráce zahrnuje oblast PR a propojení na další komunikační disciplíny, zejména sociální média, CSR a pořádání eventů. V minulosti ING pracovala se Stance Communications.

„Od naší nové agentury budeme chtít podporu zejména při komunikaci spořicího konta ING a obecně u veškeré korporátní komunikace s přesahem na sociální sítě a firemní odpovědnost,“ říká Veronika Němcová, ředitelka korporátní komunikace ING Bank. Projekty pro ING bank bude v Havasu řídit Martina Jakelová, která se věnuje právě klientům z oblasti bankovnictví a farmacie.

ING v Česku aktuálně působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává přes 250 lidí. Uvedením ING Konta v roce 2001 stála u zrodu kategorie spořicích účtů na českém trhu.