V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

V teplické Olympii otevřel Decathlon, zvětšila se plocha C&A a CCC

Olympia Teplice

Olympia Teplice

Teplická Olympia, která patří realitní skupině CPI Property Group, v rámci probíhající modernizace celkem za víc než půl miliardy, otevřela v listopadu první prodejnu Decathlon v Ústeckém kraji, 19. prosince pak prodejnu obuvního řetězce CCC, který tam zvětšil prodejní plochu trojnásobně na 950 metrů čtverečních.

Prodejna oděvů C&A se zvětšila o víc než 300 čtverečních metrů. V posledních měsících nově otevřela prodejna s domácími potřebami Orion, multibrandová jednotka nabízející značky Desigual, PME Legend a Timezone či Květiny Novák. Modernizací pak prošly také jednotky Yves Rocher, Planeo Quick Time prodávající hodinky, Oko Optik či Česká spořitelna. V lednu budou v Olympii otevřeny také nové toalety.

Ve druhé polovině letošního roku Olympia otevře v části prostoru uvolněném po nábytku Asko, který se přesunul do vlastní budovy v blízkosti centra, rozsáhlý zábavní park pro děti. Potvrzené už otevření prodejny hraček Bambule, ta nabídne také hlídaný dětský koutek. Ještě letos pak bude vybudována zcela nová gastrozóna, která nahradí stávající food court.

Obchodní centrum Olympia Teplice bylo otevřeno v roce 2000 a následně rozšířeno v roce 2008. Probíhající modernizace se má završit v první půli roku 2020. Centrum momentálně nabízí více než 70 prodejen a poskytovatelů služeb na prodejní ploše přesahující 30.000 metrů čtverečních. K centru náleží čerpací stanice, mycí linka a parkoviště pro bezmála 1.200 automobilů.