Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

V Yinachi Nováková, Čmielová, Lešková a Šplíchal

Kreativní agentura Yinachi, která se prezentuje jako obsahové studio, posiluje o čtyři lidi.

Zleva Denisa Lešková, Markéta Nováková, Zuzana Čmielová

Zleva Denisa Lešková, Markéta Nováková, Zuzana Čmielová

Hned čtyři nové tváře do týmu přivítalo s rokem 2018 pražské obsahové studio YinachiMarkéta Nováková, Zuzana Čmielová, Denisa Lešková a Marek Šplíchal se budou na různých pozicích starat o klienty nebo pro ně vytvářet obsah. “Tvorba vlastního obsahu či obsahu, který přitahuje ke značkám, je pro nás klíčová oblast, proto hledáme do týmu lidi, kteří to cítí stejně. Z dlouhodobého hlediska chceme postavit tým složený z lidí s mezioborovými znalostmi, aniž by to znamenalo rozsáhlou expanzi,” přiblížil ředitel Yinachi Ondřej Roček. Jádro týmu Yinachi podle něj tvoří 14 lidí.

Nováková dělá v reklamě 17 let, jako project leader bude mít pod palcem projekty interní i pro klienty. Čmielová dřív pracovala pro českou pobočku kosmetické Estée Lauder či operátora Telefónica O2, v Yinachi se bude starat o digitál. Lešková doplnila account tým, do agenturního prostředí se vrátila po dvouletém působení v Muzeu Karla Zemana. Šplíchal přišel do týmu kreativců, předtím dělal v agenturách Bistro, Loosers či TL5.