Souhrnný průměrný prodaný náklad tuzemských deníků klesl v září meziročně klesl o 6 % na 799.048 kusů. Nejvíc se propadl pultový prodej (o 9 %), pak předplatné (o 6 %). Roste digitální předplatné (o 20 %), ale také takzvané ostatní prodeje (11 %), tedy množství levně udávaných výtisků.
Největší meziroční propad svého nákladu - o 10 % - zaznamenal titul Mladá fronta Dnes (-10 %) vydavatelství Mafra.
Naopak nejvíc narostl prodaný náklad titulu Sport vydavatelství Czech News Center (+11 %), růst ovšem táhlo jen navýšení prodeje elektronické verze - ostatní prodej, pultový prodej a předplatné Sportu klesly.
Meziročně si zhruba o tisícovku prodaných kopií polepšily ještě Lidové noviny Mafry. Těm přitom vzrostl pultový prodej, předplatné i také ostatní prodej, naopak se snížil odbyt elektronických verzí.
Ve srovnání s předchozím měsícem zůstal deníkový trh stabilní. Oproti srpnu si v prodeji polepšily Hospodářské noviny mediálního domu Economia, Lidové noviny a mírně také regionální Deník vydavatelství Vltava-Labe-Press. Nejprodávanějším zůstává bulvár Blesk (Czech News Center), jeho odbyt se ve srovnání se srpnem prakticky nezměnil.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
