
Pavel Vachek a Ondřej Bartas
Firma PPC Bee, která se zabývá vývojem stejnojmenného nástroje pro automatizovaný digitální marketing, změnila svou majetkovou strukturu. Původními majiteli byli Ondřej Bartas, Pavel Vachek a Tomáš Novotný. Vachek se nyní stal majoritním vlastníkem, odkoupil Novotného 45% podíl. Nově Vachkovi patří 75 % a ve firmě bude nyní zastávat funkci CEO. Zbylých 25 % dál vlastní Bartas.
„Naší motivací k této změně byla snaha dosáhnout větší flexibility při aktuálně probíhajících jednáních s několika strategickými investory. Od vstupu partnera si slibujeme pomoc s expanzí na zahraniční trhy, na kterou bychom se v nadcházejícím roce chtěli více zaměřit,” vysvětluje Pavel Vachek. Ten v minulosti založil a 10 let vedl digitální agenturu Blueberry. Je rovněž majitelem firmy Faktura Online a s Tomášem Karpíškem a dalšími lidmi ze skupiny Ambiente také spolumajitelem firmy FunLab, která stojí za značkou kávy Sofee.
„Od okamžiku založení PPC Bee dosahujeme v průměru meziročního růstu objemu spravovaných kampaní na úrovni 105 %. V roce 2020 jsme spravovali kampaně v hodnotě 533 milionů Kč. I nadále plánujeme udržet průměrný meziroční růst okolo 100 %. Během pěti let máme v plánu zpracovávat kampaně v celkové hodnotě přesahující 20 miliard Kč,“ pokračuje Vachek. „Abychom byli schopní náš růst podpořit, jednáme také o vstupu strategického investora do firmy,“ doplňuje.
Online aplikace PPC Bee umožňuje uživatelům díky automatizačním funkcím dosahovat lepších výsledků ve vyhledávacích i obsahových kampaních v platformách jako Google Ads, Sklik, Microsoft Advertising a nově i Facebook. Mezi klienty PPC Bee české a slovenské digitální agentury jako Acomware, Kofein, Besteto nebo UI42 i největší zadavatelé reklamy z oblasti e-commerce Alza.cz, Mall Group, Heureka, Notino nebo CZC.cz. Celkově má PPC Bee klienty ve 45 zemích po celém světě.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
