Vachek se stal majoritním vlastníkem PPC Bee

Majetková změna má usnadnit hledání strategického investora pro zahraniční expanzi.

Pavel Vachek a Ondřej Bartas

Pavel Vachek a Ondřej Bartas

Firma PPC Bee, která se zabývá vývojem stejnojmenného nástroje pro automatizovaný digitální marketing, změnila svou majetkovou strukturu. Původními majiteli byli Ondřej Bartas, Pavel VachekTomáš Novotný. Vachek se nyní stal majoritním vlastníkem, odkoupil Novotného 45% podíl. Nově Vachkovi patří 75 % a ve firmě bude nyní zastávat funkci CEO. Zbylých 25 % dál vlastní Bartas.

„Naší motivací k této změně byla snaha dosáhnout větší flexibility při aktuálně probíhajících jednáních s několika strategickými investory. Od vstupu partnera si slibujeme pomoc s expanzí na zahraniční trhy, na kterou bychom se v nadcházejícím roce chtěli více zaměřit,” vysvětluje Pavel Vachek. Ten v minulosti založil a 10 let vedl digitální agenturu Blueberry. Je rovněž majitelem firmy Faktura Online a s Tomášem Karpíškem a dalšími lidmi ze skupiny Ambiente také spolumajitelem firmy FunLab, která stojí za značkou kávy Sofee.

„Od okamžiku založení PPC Bee dosahujeme v průměru meziročního růstu objemu spravovaných kampaní na úrovni 105 %. V roce 2020 jsme spravovali kampaně v hodnotě 533 milionů Kč. I nadále plánujeme udržet průměrný meziroční růst okolo 100 %. Během pěti let máme v plánu zpracovávat kampaně v celkové hodnotě přesahující 20 miliard Kč,“ pokračuje Vachek. „Abychom byli schopní náš růst podpořit, jednáme také o vstupu strategického investora do firmy,“ doplňuje.

Online aplikace PPC Bee umožňuje uživatelům díky automatizačním funkcím dosahovat lepších výsledků ve vyhledávacích i obsahových kampaních v platformách jako Google Ads, Sklik, Microsoft Advertising a nově i Facebook. Mezi klienty PPC Bee české a slovenské digitální agentury jako Acomware, Kofein, Besteto nebo UI42 i největší zadavatelé reklamy z oblasti e-commerce Alza.cz, Mall Group, Heureka, Notino nebo CZC.cz. Celkově má PPC Bee klienty ve 45 zemích po celém světě.