
Tomáš Kubík
Výkonným ředitelem komunikační agentury Native PR se k 1. dubnu stal Tomáš Kubík. Jeho hlavním cílem bude konsolidovat potenciál zavedené značky a nasměrovat ji k dalšímu růstu. Kubík roli převzal od zakladatele a řídícího partnera Václava Pavelky. Ten zůstává jediným majitelem Native PR, agentury, jež na českém trhu působí od roku 1993 a specializuje se na korporátní komunikaci, issue management a employer branding.
„Mojí nejsilnější rolí je poradenství, baví mě hledat řešení problémů, vytvářet strategie a vize. Řízení agentury jsem se věnoval vždy spíše z donucení a jsem rád, že se mi podařilo v Tomášovi najít někoho, kdo to bude dělat daleko lépe než já a zároveň jsme schopni spolu vytvořit silný tandem,“ prohlásil Pavelka. Ten nově zastává pozici šéfkonzultanta agentury, ve které se bude věnovat konzultační činnosti pro klienty, rozvoji znalostí a dovedností agenturního týmu a rozvoji obchodu. Vedle toho působí ve vedení profesní asociace APRA.

Václav Pavelka je zakladatelem agentury Native PR
Kubík pracuje v oblasti firemní komunikace 16 let. Do Native PR přišel z pozice vedoucího interní komunikace největšího světového výrobce gramofonových desek GZ Media. Dřív působil sedm let ve společnosti Ikea, kde byl odpovědný za vedení a rozvoj regionálního komunikačního týmu, firemní komunikaci a positioning této značky v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Zároveň byl členem regionálního vedení této švédské nábytkářské firmy. Sedm let také pracoval v agenturním prostředí, kde se věnoval produktové i korporátní komunikaci.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
