Internetové vydavatelství Scandalist ze skupiny Scandal Media Group Karla Vágnera a Víta Koldinského spustilo bulvární deník Bleskově.cz v nové podobě. Ten od roku 2004 provozovalo Centrum Holdings, Vágner s Koldinským doménu koupili loni. Pod heslem Zprávy, politika, showbyznys - Bleskově je plánují profilovat jako „rychlé a srozumitelné pokrytí společenských a politických témat čtivou a bulvární formou“. Za své konkurenty přitom označuje Blesk a Aha! mediálního domu Czech News Center Daniela Křetínského a čerstvý Expres.cz Mafry Andreje Babiše.
Relaunch titulu podpoří výrazná komunikační kampaň v rádiích sítě Media Marketing Services, na Facebooku a také soutěž o desítky domácích spotřebičů.
Redakční tým tvoří čtveřice interních lidí (Marek Kuřina, Jitka Slavíková, René Kekely, Štefan Šperka), dále pravidelní přispěvatelé (stylista Filip Vaněk, známý rybář Jakub Vágner, Pavel Boček) a také externisté, kteří se věnují svým tematický oblastem.
„V posledních třech letech jsme investovali významné prostředky do spuštění a propagace několika volnočasových titulů,“ připomněl Koldinský. Nejúspěšnějším titulem vydavatelství je společensko-politické InStory.cz (v listopadu podle Netmonitoru přes 120.000 návštěvníků měsíčně) a bulvárně-společenské VIPstory.cz (kolem 50.000 návštěvníků měsíčně). Nedávno Scandalist uvedl Staronline.cz, cílený na mladší lidi se zájmem o showbyznys. „Velký potenciál vidíme v budoucím takzvaném brand extention značky Bleskově.cz,“ doplnil Vágner.
Co tvoří skupinu Scandal Media Group
- nově založená digitální agentura Social Pie
- nadlinková agentura S!360
- agentura na plánování a nákup digitálních médií Programmatic Media
- mediální poradenství, celebrity a PR management pod značkou Scandal!
- online vydavatelství Scandalist
- PR agentura Fruit Factory
- e-commerce projekt Bon Affaire
- softwarová firma RedButton Technologies
- podíl ve fotobance Profimedia