Do funkce creative teamleader agentury Triad Advertising nastoupila Veronika Valentová. Povede tým, který se stará o značky Ikea, Frisco a Jihlavanka. Do Triadu přichází z agentury TL5, do níž přitom nastoupila teprve letos v květnu. Důvodem k rychlé změně může být předchozí několikaměsíční spor mezi jednateli a spolumajiteli TL5 Digital Janem Kotkem a Tomášem Votrubou, který letos v červenci vyústil ve vznik nové agentury Peppermint Digital.
Před nástupem do TL5 strávila Valentová několik let v Zaraguze, kde se podílela na přípravě kampaní pro Axe, Maggi, Maybelline nebo Studentskou pečeť.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli