Valentýnskou kampaň Milky udělá TL5

Rok a čtvrt existující agentura získala zatím největší svou zakázku.

Tomáš Votruba a Jan Kotek. Foto: TL5

Tomáš Votruba a Jan Kotek. Foto: TL5

Digitální agentura TL5 zvítězila v tendru výrobce cukrovinek Mondelez Czech Republic na valentýnskou kampaň čokoládových pralinek Milka v příštím roce 2015, pro Česko i Slovensko.

Komplexní integrovaná kampaň k takzvanému svátku zamilovaných, který každoročně připadá na 14. února, má proběhnout v nadlinkových i podlinkových kanálech (venkovní nosiče, in-store či PR). Zahrne také internet včetně sociálních sítí.

Složku PR do kampaně dodá agentura PR.Konektor, která už pro Milku dělá probíhající, široce diskutovanou kampaň za účasti představitelů subkultur a vyznavačů různých životních stylů.

Pro TL5, která existuje od loňského května, bude kampaň pro Milku zatím největší zakázkou. O klienta se budou starat přímo šéfové agentury: online část bude mít na starosti Tomáš Votruba, offline část pak Jan Kotek.