Digitální agentura TL5 zvítězila v tendru výrobce cukrovinek Mondelez Czech Republic na valentýnskou kampaň čokoládových pralinek Milka v příštím roce 2015, pro Česko i Slovensko.
Komplexní integrovaná kampaň k takzvanému svátku zamilovaných, který každoročně připadá na 14. února, má proběhnout v nadlinkových i podlinkových kanálech (venkovní nosiče, in-store či PR). Zahrne také internet včetně sociálních sítí.
Složku PR do kampaně dodá agentura PR.Konektor, která už pro Milku dělá probíhající, široce diskutovanou kampaň za účasti představitelů subkultur a vyznavačů různých životních stylů.
Pro TL5, která existuje od loňského května, bude kampaň pro Milku zatím největší zakázkou. O klienta se budou starat přímo šéfové agentury: online část bude mít na starosti Tomáš Votruba, offline část pak Jan Kotek.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
