V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Vaňha vede marketing a obchod kurýrů In Time

Zleva Ondřej Vaňha a Carsten Wallmann

Zleva Ondřej Vaňha a Carsten Wallmann

Rakouská pošta posílila svůj vliv v české kurýrní a spediční firmě In Time, která se zaměřuje na distribuci balíků. Loni v ní získala 31,5 %, nyní přebírá i její řízení a strategické plánování. Do vedení In Time přichází na nově vytvořenou pozici marketingového a obchodního ředitele Ondřej Vaňha. Vaňha je po výkonném řediteli Petru Brandýském a provozním řediteli Václavu Kůrkovi třetí manažer, který po vstupu Rakušanů přišel do vedení In Time. V logistice pracuje 13 let. Začínal v DHL, pak přešel do DPD, kde byl v letech 2016 až 2017 výkonným ředitelem.

Rakouská pošta považuje Česko za důležitý trh a plánuje svůj vliv v In Time dále posilovat. „Investicí do infrastruktury, marketingu a do obchodních aktivit, se nám podaří v průběhu tří let počty přepravovaných balíků zdvojnásobit,“ věří Carsten Wallmann, ředitel pro strategii a rozvoj Rakouské pošty.