Dosavadní šéf tuzemské pobočky agenturní skupiny Publicis One Tomáš Varga byl jmenován jejím šéfem pro střední Evropu. Povede tak kromě Česka pobočky Publicisu na Slovensku a v Maďarsku. Jeho předchůdce Misa Lukić, kterému Varga dosud reportoval za Česko, se podle oficiálního oznámení „rozhodl společnost opustit a věnovat se jiným obchodním zájmům“. Nyní bude Varga podřízen přímo Jarkovi Ziebinskimu, globálnímu generálnímu řediteli Publicis One. Stejně tak tři další nově oznámení šéfové dalších trhů. Ti si tak Lukićovy pravomoci rozdělili.
Jak Varga obrací Publicis One do technologicko-kreativní skupiny. Přečtěte si čerstvý rozhovor
Ziebinski zároveň dnes představil novou subregionální strukturu Publicisu. Ta bude sestávat ze středního, východního a jihovýchodního subregionu. Střední vede zmíněný Varga, východní (Ukrajina, Lotyšsko, Litva, Estonsko, Kazachstán) Oleg Popenko, šéf Publicis One pro Ukrajinu, a jihovýchodní (Řecko, Rumunsko, Bulharsko, Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko, Makedonie) Andonis Passas, šéf Publicis One v Řecku. Turecko bude samostatný trh, jeho šéfem zůstává Inanc Dedebas.
„Od vzniku Publicis One jsme chtěli své podnikání ve střední a východní Evropě optimalizovat tím, že vytvoříme skupiny trhů, kde propojíme zdroje a talent v několika zemích – to vše proto, abychom lépe využili své přednosti a svým klientům poskytli větší hodnotu. V tak roztříštěném regionu, jako je střední a východní Evropa, nám tento model umožňuje udržet si vysokou úroveň odborných znalostí navzdory výzvám menších trhů, kde může být problém s rozsahem,“ komentoval Jarek Ziebinski.