VCCP v Česku otvírá studio Bernadette, povede ho Martin Mikyška

Nová inovační technologická divize VCCP přebírá dosavadní tým Mikyškova studia Iceberg.

Zleva Helena de la Barre (managing director VCCP), Martin Mikyška (head of Bernadette Prague), Jonny Goodall (head of design), Pete Grenfell (CEO)

Zleva Helena de la Barre (managing director VCCP), Martin Mikyška (head of Bernadette Prague), Jonny Goodall (head of design), Pete Grenfell (CEO)

Jako součást reklamní agentury VCCP vstupuje na český trh londýnské technologické studio Bernadette, inovační divize globální sítě VCCP Group. V čele s Martinem Mikyškou plánuje vytvářet digitální produkty a služby pro lokální klienty a zároveň sloužit jako vývojářský hub pro londýnskou Bernadette. „S cílem rozptýlit obavy zadavatelů z digitálních inovací přichází s principy projektové spolupráce, které vedou k větší efektivitě investic,“ uvádí VCCP. Aktuálně pracuje na projektech pro Saint-Gobain, Shell nebo pro Software602, průkopníka v digitalizaci firem a úřadů.

Mikyška se do VCCP vrací, dosud působil v čele studia Iceberg, které před pěti lety založil. Tým Icebergu nyní přechází pod Bernadette. Pracovali právě třeba pro Saint-Gobain, vedle toho například pro Lego. Tým Icebergu tvořilo pět lidí, v Bernadette je 17 lidí. Součástí nově vytvořené tuzemské divize Bernadette je i digitální produkční studio pro mezinárodní síť VCCP, které pod vedením Jana Loudy už čtyři roky pracuje pro globální klienty.

Martin Mikyška

Martin Mikyška

„I po 14 letech v odvětví se opakovaně setkávám s problémy, s nimiž se mnoho projektů potýká, a které jsou přitom naprosto řešitelné,“ komentuje Mikyška. „Jako hlavní problém vnímám propast mezi strategií a exekucí. Ne vždy dostane obojí stejnou pozornost. Některá řešení vznikají na míru složení týmu, spíš než opačně, někdy naopak skvělá strategie utrpí v realizaci. To navíc obvykle vede spíš k neefektivitě investic než úsporám. Dalším aspektem je to, jak firmy pracují s pochopením svých zákazníků. Znalost zákazníka je klíčová pro design a vývoj inovací, a je důležité, aby firmy uměly shromažďovat tyto informace interně a stavět na nich. Problematická je také netransparentost technické části projektů pro zadavatele. Ti pak kupují řešení, kterým plně nerozumí, což často ústí v technický dluh nebo bezpečnostní rizika v budoucnu.“

Sdílejte