Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Ve vánoční kampani prodejen Okay hraje české koledy norská kapela. Na elektrospotřebiče

Kampaň vytvořila agentura Loosers.

Norská kapela Hurra Torpedo, která používá místo běžných hudebních nástrojů staré ledničky, sporáky, pračky či mikrovlnky, hraje ve vánoční reklamě pro společnost Okay Elektrospotřebiče. Kampaň se sloganem “Za málo peněz hodně muziky!” vytvořila agentura Loosers.

“Hledali jsme někoho, kdo takové sdělení dokáže našim zákazníkům názorně předvést v praxi. A skupina Hurra Torpedo se toho zhostila s obrovským nadšením,“ říká marketingový ředitel firmy Luděk Kováč, “až budete mít po naší reklamě nutkání rozkopat svoji starou myčku, klidně to udělejte. V Okay dostanete za málo peněz novou.”

Své umění předvedlo trio podivínských performerů v těsných teplákových soupravách na dvou českých vánočních koledách – Půjdem spolu do Betléma a Pásli ovce valaši. Kromě koled předvedli v nové aranži i skladbu Óda na radost, která je několik let součástí reklamních spotů Okay.

Vánoční kampaň je společná pro český i slovenský trh. Na televizní spoty je navázána další komunikace v médiích, na sociálních sítích i v prodejnách. Na internetu lze nalézt nekrácené verze spotů. Kampaň na webu startuje v polovině listopadu, televizní pak v prosinci.

Kapela Hurra Torpedo vznikla na počátku 90. let. Do širšího povědomí se dostala před šesti lety, kdy je proslavil klip Total Eclipse Of The Heart. Coververzi hitu z 80. let od Bonnie Tyler v “kuchyňské úpravě” zhlédlo na internetu hodně přes milion lidí. Skupina chystá v lednu 2012 několik koncertů v České republice.

Okay Elektrospotřebiče je česká společnost založená v roce 1994, na 130 prodejen v Česku a na Slovensku z ní dělá největšího prodejce elektra.