Od 12. září do 18. prosince potrvá nová věrnostní kampaň obchodního řetězce Billa. Ten v rámci nové řady Chluptubeři z iglú nabízí plyšové postavičky se jmény Frendík, Tůča, Joky a sobka Snobka. Doplňuje je limitovaná edice takzvaných maxikoulí tučňáka, medvěda a soba. Reklamní spoty, které novou kampaň propagují, vznikly ve spolupráci s agenturou McCann Prague.
Chluptubery je možné získat za nasbírané samolepky. Zákazníci za každý nákup v hodnotě nad 250 Kč získají jednu nálepku s Frendíkem, kterou nalepí na sbírací kartu. Čím víc nálepek posbírají, tím nižší částku za vybraného plyšáka zaplatí. Doplatek za 30 nasbíraných nálepek činí 49,90 Kč, za 15 nálepek 199,90 Kč. Hračky budou k vyzvednutí na prodejnách do 18. prosince nebo do vyprodání zásob. Maxikoule lze směnit za 2.000 bodů z věrnostního programu Billa Bonus a za doplatek 399 Kč.

Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace
