Agentura Story tlrs ze skupiny Near & Dear posiluje kreativní oddělení. Nově ho bude mít na starosti Jiří Markvart. Na řízení oddělení se podílejí Dominika Opatřilová a Tereza Blažejová, které působí na nově vzniklých pozicích copy lead a design lead. Současně se tým rozšířil o seniorní posily Jakuba Gerlicha, který přichází z CZC.cz, a Alenu Slabihoudkovou, jež tvořila pro sociální sítě značkám Häagen-Dazs, Mattoni, Mentos či Metaxa.
„V minulosti pracovali naši copywriteři a designéři často odděleně. Mou vizí je, aby oba týmy fungovaly jako celek a sloučení pod jeden kreativní tým přineslo zejména možnosti pro efektivní spolupráci,” říká k novinkám v oddělení čerstvý kreativní ředitel Markvart. „Story tlrs neustále významně roste a rozšířený kreativní tým bylo potřeba reorganizovat. Mimo vedení týmu je úkolem nového creative directora významně posílit tvůrčí potenciál agentury,“ shrnuje CEO Story tlrs Adéla Marešová.
Z rozšíření týmu by měli profitovat hlavně klíčoví klienti agentury Story tlrs, mezi které patří Orlen Unipetrol, Imperial Brands, mBank nebo Tous. Dále také Big Shock, se kterým aktuálně agentura spustila kampaň zaměřenou na hráče využívající streamingovou platformu Twitch na podporu gamingové limitky spojené s novým dílem hry Call of Duty, či Kaufland se svým účtem na TikToku.