“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Vedoucím oddělení marketingu České televize Tomáš Studeník

Novým vedoucím oddělení marketingu České televize byl k 1. únoru jmenován Tomáš Studeník. Má vytvářet kreativní koncepty marketingových kampaní a zodpovídat za jejich realizaci na obrazovce i mimo ni. Spolupracovat má s Útvarem vnitřní a vnější komunikace.

Do ČT Studeník přichází z pozice ředitele vlastní konzultační společnosti zaměřující se na zlepšování komunikace mezi veřejnými institucemi a občany. V minulosti působil jako místopředseda Asociace pro komunikaci ve veřejném sektoru a ředitel strategického plánování v agentuře Proximity Prague.

Za svou práci získal lva z Cannes a několik Caples Awards z New Yorku.