Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Vedoucím oddělení marketingu České televize Tomáš Studeník

Novým vedoucím oddělení marketingu České televize byl k 1. únoru jmenován Tomáš Studeník. Má vytvářet kreativní koncepty marketingových kampaní a zodpovídat za jejich realizaci na obrazovce i mimo ni. Spolupracovat má s Útvarem vnitřní a vnější komunikace.

Do ČT Studeník přichází z pozice ředitele vlastní konzultační společnosti zaměřující se na zlepšování komunikace mezi veřejnými institucemi a občany. V minulosti působil jako místopředseda Asociace pro komunikaci ve veřejném sektoru a ředitel strategického plánování v agentuře Proximity Prague.

Za svou práci získal lva z Cannes a několik Caples Awards z New Yorku.