Novým šéfem obchodního oddělení digitální agentury H1.cz je od června Petr Vejrážka. Ředitel obchodu je v agentuře nově vytvořená pozice, tato role nebyla v Hájedničce několik let obsazena, péče o nové klienty byla dosud přidružená k týmu account manažerů.
Vejrážka se do obchodu přesouvá po dvou letech v čele týmu Social Ads zaměřeného na kampaně na Facebooku a na Instagramu, který v Hájedničce vytvořil a řídil v něm kampaně pro značky Nivea, SabMiller, Bayer, Ikea, Home Credit, Nike, Tesco, Sony, Ford, Mazda, Škoda Auto, Volkswagen, T-Mobile, Avon a Unilever. Pro řízení kampaní na sociálních sítích přitom implementoval německou platformu eSome.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden