Novým marketingovým ředitelem společnosti Savencia Fromage & Dairy, zpracovatele mléka a producenta značkových sýrů, se stal David Vejtruba. Ten byl posledních osm let spjatý se společností Solvent, provozující síť drogerií Teta, kde byl též marketingovým ředitelem. Předtím pracoval osm let na téže pozici ve firmě Nutricia ze skupiny Danone. Absolvoval pražskou Vysokou školu chemicko-technologickou. V Savencii teď střídá Davida Perutku, jenž z firmy odchází.
„Můžu přinést nový pohled na středně a dlouhodobou strategii,“ míní Vejtruba. „Savencia má silné základy ve výborných výrobcích, které samy tvoří zajímavé značky. Ale doba se mění. E-commerce zužuje možnost volby – na první stránce webu vidíte jen pár výrobků, v hlasovém vyhledávání buď řeknete kategorii, nebo jedinou značku, která vás napadne, a všechny ostatní spadnou pod stůl. Chci proto, aby naše značky byly vždycky první, které se v dané kategorii lidem v Česku i na Slovensku vybaví. Ať to je Lučina, Král sýrů, Pribináček, Liptov nebo kterákoli jiná.“