Agentura Outbreak zvítězila v mezinárodním výběrovém řízení producenta cukrovinek Mondelez na velikonoční kampaň značky Milka. Tendru se zúčastnilo pět agentur z Česka a Maďarska. Vítězný Outbreak pod vedením Terezy Staré připraví online video, web, online kampaň, zaštítí spolupráci s influencery a zastřeší PR aktivity. To vše v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. „Outbreak přesvědčil nejsilnějším insightem,“ uvedla junior brand manažerka Milky Kristýna Vlasáková.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden