Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Velkopopovický Kozel: Launch PET láhve

Televizní kampaň Euro RSCG doplnily hlavně POS materiály v offtrade prodejních kanálech.

Plzeňský Prazdroj se rozhodl uvést Kozla jako první tradiční mainstreamovou pivní značku na trh PET láhví, který je nyní obsazen Zlatopramenem a ekonomickými značkami. Cílem kampaně je získat tržní podíl a vymezit se v rámci dalších pivních značek v PET láhvi díky unikátnímu designu a brand komunikaci Kozla jako poctivé odměny za poctivou práci.

Jako „poctivé řešení“ nabídlo Euro RSCG televizní spot s reálnými postavami, neherci. Designéra Jana Čapka, autora plastové láhve Kozla, navštíví v ateliéru jeho otec. Zprvu kroutí hlavou nad moderními výtvory Čapka, až v PET láhvi Kozla ocení synovu poctivou práci. Pochválí ho a nalije mu zaslouženou odměnu.

Televizní kampaň byla doplněna především POS materiály v offtrade prodejních kanálech.