
Vendula Šípková
Jako reakci na vývoj v oblasti technologií a tlak, který vyžaduje jejich rychlou adaptaci, zavádí marketingová agentura Taste novou pozici chief innovation officer. Obsadí ji Vendula Šípková, která dřív působila jako product marketing manager studijního portálu Digiskills a jako chief operations officer v Digitask CZ. Zkušenosti má také z pozice marketing automation team lead v pražské pobočce agentury Wunderman Thompson. Jejím cílem v Tastu je optimalizovat systémy napříč firmou a posílit ji uvnitř i v její konkurenceschopnosti.
„Marketing se neustále mění, zvlášť teď s příchodem umělé inteligence. V Tastu se snažíme s vývojem digitálních kanálů a nástrojů držet krok a neustále se vzdělávat. A tak jsme hledali posilu, která by strategicky řídila firemní rozvoj,“ uvádí Jan Makovička, šéf Tastu. „Vendula bude zodpovědná jak za identifikaci nových trendů a technologií, tak za samotné zavádění inovativních řešení firemních procesů. Aktuálně řeší, aby se Taste rychle adaptoval na změny, které přináší umělá inteligence. Připravuje Taste na úsporu času při rutinních úkolech, novou náplň práce specialistů, na vyšší nároky klientů i nutnou úpravu cenotvorby, kterou AI akceleruje.“
„Kromě AI přichází i s dalšími inovacemi, například posuvá naši HR agendu zaváděním nového softwaru a vychytáváním slabých míst v náboru. Také chystá první AI Date, setkání věnované umělé inteligenci,“ dodává Makovička.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
