Mediální agentura Carat získala druhou část velké zakázky Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP) na mediální plánování a nákup, a bude tak po dobu dvou let zajišťovat reklamu VZP na outdoorových a indoorových nosičích. Hodnota této zakázky činí 15,8 milionu Kč. VZP si vybrala Carat mezi sedmi uchazeči.
Dominující část zakázky v podobě dvouletého mediálního rozpočtu v hodnotě 44,2 milionu Kč vyhrála agentura Knowlimits.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden