Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Věrnostní kampaní s plyšáky psů a koček cílí Penny na děti

Obchodní řetězec Penny Market spustil věrnostní kampaň zaměřenou na děti. Od 7. února do 17. dubna lze na všech prodejnách Penny zakoupit šestici plyšových psů a koček, se jmény Vilma, Sněhulka, Štanglík, Žolík, Hector a Kvido.

Hračku jde koupit jednak za plnou cenu 399 Kč, jednak se slevou za body. Každý zákazník obdrží za nákup v hodnotě 200 Kč jeden bod (samolepku), při nákupu bonusových výrobků, jejichž nabídka je vždy v aktuálním letáku, získá i body navíc. Ty následně nalepí na sběratelskou kartu. Při získání 10 bodů bude možné si jednu ze šesti hraček zakoupit za 149,90 Kč, při získání 34 bodů pak za 29,90 Kč.

“My Češi jsme národem milujícím kočky i psy. Jsou našimi věrnými společníky už po staletí, a my si to uvědomujeme. Děti milují zvířata, a ta plyšová jsou velmi často těmi, s nimiž spí, povídají si, zkrátka jsou nedílnou součástí dětského světa,” přibližuje obchodní uvažování Zlata Ulrichová, manažerka strategického marketingu Penny Marketu.

Nová věrnostní kampaň Penny Marketu

Nová věrnostní kampaň Penny Marketu