Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Věrnostní program Albertu nabízí ubrousky FreshPack a lahve Contigo

Produkty z věrnostní kampaně Albertu Chutně a zdravě

Produkty z věrnostní kampaně Albertu Chutně a zdravě

V obchodním řetězci Albert odstartoval nový věrnostní program. Za 15 nasbíraných bodů mohou tentokrát pravidelní zákazníci získat obaly a ubrousky na svačiny FreshPack, které se dají používat opakovaně a jsou tak šetrnější k životnímu prostředí, nebo lahve Contigo. Jeden bod na sběratelskou kartu dostanou zákazníci za každých 200 Kč z nákupu. Při zakoupení vybraných produktů lze získat body navíc, jedná se například o výrobky značky Nature’s Promise, která je k dostání exkluzivně v Albertu. Součástí nabídky této značky jsou potraviny bez lepku, laktózy, veganské i bio varianty. Kampaň s názvem Zabalte to zdravě, chutně a hravě, která novinku propaguje, potrvá do 6. března.

Věrnostní program Chutně a zdravě

Věrnostní program Chutně a zdravě

Zdravější alternativy ve stravování jsou v Albertu hlavním tématem letošního roku. “Předsevzali jsme si, že zákazníkům pomůžeme naskočit na dráhu zdravého životního stylu,“ řekla o kampani Soňa Balan, manažerka marketingu v Albertu. Téma zdraví koresponduje i s novou kampaní, kterou řetězec představil na začátku ledna. Její motto zní Stojí za to jíst lépeCílem Albertu je ukázat, že existuje řada receptů, způsobů a kombinací, které mohou zákazníci vyzkoušet.