Věrnostní program Shellu přidává asistenční služby či slevy z Booking.com

Nabídka Shell ClubSmart zahrnuje digitální kartu v mobilní aplikaci

Nabídka Shell ClubSmart zahrnuje digitální kartu v mobilní aplikaci

Provozovatel sítě čerpacích stanic Shell doplnil svůj věrnostní program Shell ClubSmart o několik novinek, konkrétně o asistenční služby, slevy na nákupy za nasbírané body, nové partnerské spolupráce při ubytování či zapůjčení vozu, věrnostní karta v mobilní aplikaci a sezónní nabídky partnerů. “Toustovače pomalu mizí,” shrnul šéf věrnostních programů Shellu Pavel Los na dnešní tiskové konferenci posun k digitální podobě a k personalizaci nabídek pro věrné zákazníky. Ti podle průzkumu, který si Shell nechal nedávno udělat, preferují především tři aspekty – program musí být jednoduchý, přesvědčit, že jde o skutečnou odměnu, a dát pocit, že si zákazníka skutečně váží.

Asistenční služby začal Shell nabízet ve spolupráci s Allianz Assistance, jsou dostupné výhradně na území Česka. Jde konkrétně o opravu pneumatik, odčerpání nesprávného paliva, dovoz paliva, pomoc s vybitou baterií a právní pomoc. Všechny tyto služby mohou zdarma čerpat ti, kdo aspoň jednou za předcházející měsíc u Shellu nakoupí, respektive zíksají aspoň jeden věrnostní body. Podmínkou je přitom použití věrnostní karty (tu je nutné fyzicky vyzvednout na benzínce, pak už může fungovat jen uložená v mobilní aplikaci, kódy zboží do ní lze naskenovat).

Slevy na zboží nebo služby v obchodě na čerpací stanici se mění v poměru 100 bodů za 10 Kč. Konkrétně při čerpání zákazník získává bod za litr paliva, u paliv s aditivy to jsou dva body za litr, při čerpání v neděli dokonce čtyři body.  U nákupu doplňkového sortimentu se za každých 25 Kč přičítají dva body. Slevu za body lze dostat až do 90 % hodnoty nákupu.

Partnerské spolupráce se týkají ubytování Booking.com či pronájmu vozů Rentalcars.com. Za každé euro utracené prostřednictvím těchto služeb jde do věrnostního programu Shell pět bodů, podmínkou je ale použití těchto služeb přes web Shellu. Sezónní nabídky doplňků, jako jsou třeba autonabíječky, poskytují partneři značek jako BMW, Ducati či Ferrari.

Shell s věrnostním programem v Česku a okolních zemích začínal v roce 1998, v roce 2011 je rebrandoval na dosavadní Shell ClubSmart, od roku 2016 jej nabízí i v podobě aplikace pro mobilní telefony. Globálně svůj věrnostní program nabízí ve 23 zemích z celkem 70, v nichž působí, nakontaktováno v něm má 53 milionů lidí. Čísla za Česko a Slovensko prozradit nechce.