V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Veselý přišel do Scholz & Friends jako head of art

Tomáš Veselý a Miky Karas

Tomáš Veselý a kreativní ředitel Scholz & Friends Miky Karas. "S Tomášem se známe dlouhodobě a sdílíme stejné názory i hodnoty. Když jsme hledali na tuto vedoucí pozici vhodného člověka, který zapadne do našeho týmu a koncepce, byl pro nás jasnou volbou. Společně posuneme úroveň naší práce zase o pár levelů výš," věří

Do kreativní agentury Scholz & Friends přichází na nově vzniklou pozici head of art Tomáš Veselý. Ten dosud pracoval v sousední Kaspen/Jung von Matt, předtím prošel agenturami Euro RSCG (dnes Havas), Leagas Delaney a Young & Rubicam (dnes VMLY&R). V Scholz & Friends povede tým art directorů a grafiků a má „nastavovat laťku všech vizuálních výstupů agentury“. Mezi jeho klienty se objeví značky Benzina, Unipetrol, Stratosphere, Stop Cafe, Wüstnerot, Fernet Stock či Mitsubishi Motors. Veselý se v minulosti podílel se na řadě kampaní pro Jägermeister a Budějovický Budvar, jemuž třikrát pomohl k ocenění Klient roku.