Většinu v reklamní síti Httpool má IMS od Sony

Aljoša Jenko

Zakladatelem a generálním ředitelem Httpool je Aljoša Jenko

Agentura IMS Internet Media Services spadající pod televizní síť Sony Pictures a jedna z největších firem zabývajících se prodejem digitálních reklam a médií v Latinské Americe, získala většinový podíl v multikanálové reklamní síti Httpool, která působí ve střední a východní Evropě, včetně Česka, a v Asii.

Vznikla tak jedna z největších společností zabývajících se digitálním marketingem a prodejem reklam se zásahem do více než šesti tisíc agentur a firemních značek po celém světě. Výhradně zastupuje Twitter, LinkedIn, Spotify a celkem přes pět tisíc globálních a místních vydavatelství v třiceti zemích Latinské Ameriky, střední a východní Evropy a regionů Asie a Tichomoří.

„Tato akvizice umožňuje společnosti IMS vstup do významných geografických oblastí v celé Evropě a Asii a vytvoření skutečně globální společnosti,“ řekl Gastón Taratuta, generální ředitel a zakladatel společnosti IMS. „Spojení IMS a Httpool vytvoří jednotné řešení pro inzerenty, kteří startují lokální či mezinárodní kampaně, stejně jako vydavatele, kteří chtějí zpeněžit obsah na řadě nejrychleji rostoucích a rozvíjejících se trzích světa,“ komentoval Andy Kaplan, prezident globální sítě Sony Pictures Television.

IMS sídlí v USA v Miami, své pobočky má v Brazílii, Mexiku, Argentině, Kolumbii, Chile, Panamě, Peru, Ekvádoru a Uruguayi. Httpool pak má kanceláře v Indii, Hongkongu, Rakousku, Bulharsku, Česku, Chorvatsku, Řecku, Maďarsku, Kosovu, Makedonii, Polsku, Rumunsku, Srbsku, Slovinsku, Estonsku, Lotyšsku, Litvě, na Ukrajině a v Rusku.

Martin Vedej a Radek Vašíček z agentury Httpool. Foto: Martin Holcman

Httpool v Česku reprezentují Martin Vedej (vlevo) a Radek Vašíček. Foto: Martin Holcman