Patnáctého prosince má v Česku začít vysílat stanice Prima Comedy Central. Bude ji provozovat americký mediální koncern Viacom a využije pro ni populární komediální série jako Sponge Bob či Southpark. Zaměří se přitom na diváky 18 až 34 let.

Logo stanice Prima Comedy Central
Stanici Comedy Central provozuje Viacom po světě už ve víc než dvaceti verzích. Tuzemskou bude provozovat konkrétně dceřiná firma Viacom International Media Networks, distribuovat ji bude Axocom coby výhradní distribuční agentura portfolia televizních kanálů Viacomu pro Česko, Slovensko a Bulharsko.
Stanice vznikne ve spolupráci s televizí Prima. Ta lokalizovanému kanálu propůjčí jméno a bude jej zastupovat obchodně vůči inzerentům. Časem možná poskytne i některé své pořady (v propagačním spotu bylo vidět záběry ze skečové show Partička), zatím k tomu neříká víc. „Výroba i program je věcí Viacomu, záleží to na nich, jestli budou chtít něco odebírat od nás,“ řekl Médiáři na dnešní tiskové konferenci generální ředitel Primy Marek Singer.
Jak také řekl, Prima s Viacomem uzavřela strategické partnerství, předpoklad je na tři až pět let. „Pro nás to znamená prezentovat atraktivní obsah, který jsme dosud neměli,“ podotkl šéf Primy.
Reklamu bude prodávat Media Club, obchodní zastupitelství televize Primy. Prima Comedy Central bude vysílat v multiplexu 4, bude volně k dispozici, tedy neplacená.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
