V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Viber přidává ankety, hlasování jde sledovat v reálném čase

Mobilní komunikátor Viber uvádí novou funkci nazvanou Polls (česky Ankety), která uživatelům umožní snadno si ve skupinových chatech a komunitách zorganizovat hlasování na jakékoliv téma. Nová funkce dává možnost snadněji vyjádřit své preference. Umožňuje také každému, kdo se zúčastní dané konverzace přehledně sledovat, jaké názory mají ostatní.

Účastníci komunikace v komunitách a skupinových konverzacích si snadno vytvoří anketu kliknutím na ikonku Polls, kterou naleznou ve spodní liště. Pak stačí napsat otázku a zadat až 10 možností pro odpovědi. Každý, kdo se hlasování zúčastní, vyjádří svůj názor kliknutím na srdíčko umístěné vedle své odpovědi. V přímém přenosu pak může sledovat, jak se hlasování vyvíjí. Zatímco uživatelé ve skupinové konverzaci mohou vidět, jak členové hlasovali kliknutím na jednotlivé odpovědi. V komunitách je hlasování anonymní.

Hlasování v anketách Viber probíhá jednoduchým stisknutím srdíčka vedle vybrané odpovědi

Hlasování v anketách Viber probíhá jednoduchým stisknutím srdíčka vedle vybrané odpovědi

Viber funkci testoval v rámci průzkumu trhu ve střední a východní Evropě, ze kterého mimo jiné vyplynulo, že by se měl v novém roce zaměřit nejvíc na nové samolepky v příslušných jazycích a nové funkce v rámci aplikace.