Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Vicherkův Fenek přibírá Pešlovou z CzechInvestu

Barbara Isabel Pešlová

Barbara Isabel Pešlová

Do PR agentury Fenek přichází Barbara Isabel Pešlová, která dosud působila ve státní agentuře pro podporu investic a podnikání CzechInvest, na pozici obsahové manažerky webu o začínajících firmách Czechstartups.org. Startupům a e-commerce se věnovala v minulosti mimo jiné v Asociaci pro mezinárodní otázky. Spoluzakládala e-shop s drony.

Nabyté zkušenosti právě ze startupového a inovačního prostředí bude nyní ve Fenkovi uplatňovat jako chief evangelist. Zaměří se na vztahy na technologické scéně, prémiové akce a rozvoj klíčových partnerství.

„Klienti si nás vybírají pro naši detailní znalost technologického trhu a jeho aktérů. Příchod Barbary znamená prohloubení této specializace, lepší projektové zajištění eventů a posílení sítě našich kontaktů na startupové scéně,“ věří Jiří Vicherek, zakladatel Fenka. S ním a Pešlovou čítá tým Fenka pět lidí, čerstvou provozní ředitelkou je Andrea Bendáková, někdejší marketingová manažerka pracovního portálu AirJobs.cz.