Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Videa k 17. listopadu od Koháka a Leagas Delaney mezi nejsledovanějšími na YouTube

Série klipů na téma alternativní historie „co by bylo, kdyby nebyl 17. listopad“, kterými pražská televize Metropol připomněla „sametovou revoluci“, zaznamenala na webu dohromady už přes 100 tisíc přehrání.

Jednotlivé klipy, v nichž na agenti StB pokutují v metru dlouhovlasého mladíka, přemlouvají studenta, který chce vyjet do zahraničí, ke spolupráci či zatýkají na ulici, tak tento týden patřily na videoserveru YouTube k nejpřehrávanějším v Česku.

Některé ze spotů sloužily jako pozvánka k večernímu koncertu 17. listopadu v Rock Café. Pro občanské sdružení Opona a TV Metropol je připravila agentura Leagas Delaney, režíroval je Jakub Kohák (ten momentálně vystupuje ve vánoční reklamní kampani mobilního operátora T-Mobile).

Právě státní svátek využila metropolitní televize k sebepropagační kampani, v níž natáčela zmíněné scénky, dále rozdávala v ulicích Prahy klíče a také přelepovala názvy pražských ulic těmi z minulého režimu.

Televize Metropol nechala v rámci kampaně přelepit názvy pražských ulic. Foto: TV Metropol

Televize Metropol nechala v rámci kampaně přelepit názvy pražských ulic. Foto: TV Metropol

Společnosti, která prováděla přelepování názvů ulic - Evropskou na Leninovu či Jana Masaryka na Makarenkovu -, zamezili policisté v práci vzápětí poté, co začala. „Policie okamžitě zjistila pomocí bezpečnostních kamer, co se děje a některé přelepy okamžitě sundala. Od policie to byla rychlá a dobrá práce, a nezastíráme, že nás tím trochu překvapila,“ popsal výkonný ředitel TV Metropol Marek Vítek.