Zajišťovna Vig Re představila redesign svého webu vycházejícího z nové korporátní identity firmy. Web i novou korporátní identitu vytvořila agentura Nydrle ze skupiny Kindred Group, kterou si loni v prosinci zajišťovna vybrala na tři roky.
Základním prvkem nové korporátní identity je motiv červené nitě, který je kromě nového webu využit i ve firemních brožurách, výroční zprávě a dárkových předmětech společnosti. Sjednocuje tak všechny komunikační kanály: „prošívá“ jednotlivé stránky webu, „vine se“ firemní brožurou a v podobě klubka tvoří také dárkové předměty.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden