
Datové modely pomáhají digitální reklamě
Slevy má rád každý, ale ocení pejskař akci na krmivo pro kočky? Pokročilým cílením dáváme klientům O2 Media do rukou zásadní konkurenční výhodu. Díky spolupráci s Dataclair.ai – Centrem pro umělou inteligenci O2 – využíváme datové modely, které nám s tím pomáhají. Klientům nabízíme i cílení na základně takzvaných afinitních modelů. Ty predikují, kteří zákazníci budou nejvíce nakloněni daným nabídkám.
300 údajů pro co nejvyšší přesnost
Na základě tří set údajů počítají afinitní modely pravděpodobnost, s jakou bude mít zákazník zájem o kategorii produktu. Jsou to například informace o chování v minulých kampaních, dlouhodobé zájmy nebo čerpání služeb O2. Zájem definujeme jako kliknutí na odkaz ve sdělení a předvídat jej můžeme až pro 15 kategorií. Patří mezi ně energetika, motorismus, spotřební elektronika, móda a kosmetika, zdraví, finanční služby nebo třeba kultura.
Modely stále aktualizujeme
Nákupní chování zákazníků se pro každou oblast liší. Rozhodování při výběru bankovních účtů nelze přenést například na nákup nábytku. Proto jsou při tvorbě kampaní modely tak nápomocné. Jejich výkon pravidelně sledujeme a v případě potřeby model na základě nových dat aktualizujeme.
Formát s nejvyšší doručitelností a čteností vás k zákazníkům dostane ve správný čas i na správném místě
Věděli jste, že reklamní SMS má čtenost až 97 %? Podle agentury STEM/MARK (2020) si navíc až 55 % zákazníků přečte SMS ihned po doručení. Využíváme toho zejména tam, kde je třeba kampaně přesně načasovat nebo propojit s aktuálně probíhající akcí v určitém čase a lokalitě.
Pro své kampaně můžete prostřednictvím O2 Media využít zákaznickou bázi čítající 1 800 000 kontaktů. Jde o zákazníky O2, kteří dali aktivní souhlas s marketingovou rozesílkou. Veškerá zákaznická data využíváme výhradně v agregované a anynomizované podobě.
Klienti vyhledávají O2 Media nejen pro nadstandardní možnosti cílení a širokou paletu formátů od SMS přes e-mail až po bannerovou reklamu, ale také pro individuální přístup. Kampaňoví specialisté O2 Media řeší každou zakázku kampaně přímo na míru klientovi, jeho byznysovým potřebám i rozpočtu.
Siko díky O2 Media získalo 515 nových zákazníků
Kobercové kampaně zaměřené na širokou veřejnost jsou v řadě případů špatně investované peníze. Na výsledcích, kterých pro naše klienty dosahujeme, jasně vidíme přínos pokročilého cílení a afinitních modelů.
Velkou radost jsme měli například z výsledků komplexní kampaně pro SIKO, kde jsme kombinovali SMS, e-mailing, call centrum O2 a programatický nákup online reklamy. Firma SIKO si nakonec připsala 515 nových zákazníků.
Podobně úspěšná byla také kampaň pro společnost Samsung, která přinesla bezmála 500 registrací do soutěže Léto s tabletem. V rámci kampaně jsme dosáhli téměř 50% CTR. Na landing page klienta jsme přivedli každého druhého osloveného zákazníka.
Úspěšných kampaní realizujeme stovky ročně. Těmi nejlepšími se můžete inspirovat v našich případových studiích.
Potřebujete otevřít dveře k novým zákazníkům?
Ozvěte se. Postaráme se o to, aby se vám investice do marketingu vrátila.
Zaujaly vás afinitní modely? Chcete se dozvědět, jak je využít i pro vaše kampaně? Měli byste na toto téma zájem o workshop s O2 Media? Vyplňte kontaktní formulář a my se vám ozveme!
Text je součástí placené spolupráce se společností O2 Media

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
