Státní Vinařský fond vypsal veřejnou zakázku na komunikační a reklamní aktivity pro příští tři roky, tedy na období let 2016 až 2019. Rozpočet celé tříleté kampaně činí 72 milionů Kč, do tendru se agentury můžou hlásit do 9. listopadu. Oproti dosavadní praxi fond rozdělil tendr na strategickou a kreativní část a na mediálního plánování a nákup mediálního prostoru. Agentury se mohou ucházet o obě části zakázky zvlášť, nebo dohromady.
„Chceme pokračovat v našich komunikačních akvitách, ale nevážeme tendr na žádnou osobu ani žádný prvek z dosavadního průběhu kampaní,“ řekl Médiáři ředitel fondu Jaroslav Machovec. „Naopak od nich žádáme navržení kreativně-strategického konceptu pro další tři roky, přičemž počítáme s další podporou značek Vína z Moravy, vína z Čech, Svatomartinské víno a dále s podporou růžových a moravských červených vín,“ dodal.
Na služby mediální agentury je v rozpočtu vyčleněno celkem 38 milionů, na kreativní tvorbu 34 milionů Kč. Podle Machovce počítá zadavatel s rovnoměrným rozvržením rozpočtu do celého tříletého období.
Současnou agenturou dlouhodobě pracující pro Vinařský fond je Comtech, který aktuálně připravil kampaň moravských červených vín. V ní opět vystupuje hudebník Ondřej Brzobohatý, který je tváří fondu už déle. Kampaň poběží do poloviny prosince.