Vinařský fond si na kreativu nově vybral Outbreak

Outbreak nahrazuje Momentum v roli strategicko-kreativní agentury, a to na další tři roky.

Vinařský fond uzavřel výběrová řízení na spolupracují agentury v oblasti marketingové komunikace. Strategickou a kreativní agenturou se pro období 2022 až 2025 stala agentura Outbreak, která dokázala nejlépe naplnit představy zadavatele na další rozvoj značky. Outbreak tak po dvou tříletých obdobích v roli strategicko-kreativní agentury střídá Momentum.

Vítězná agentura představila nejsilnější nový kreativní koncept léta běžící kampaně Vína z Moravy, vína z Čech, postavený na řadě silných vhledů do životů vinařů. Nabídka se podle klienta vizuálně i obsahově výrazně liší od běžných českých kampaní v kapitole vína a alkoholických nápojů.

Podle Marketing & Media si Vinařský fond na další tři roky vybral nové agentury i v tendrech na produkční služby a na mediální plánování. Média zajistí agentura Remmark, která střídá MQI Brno. V tendru na produkci vyhrála CRS.