Vinařský fond uzavřel výběrová řízení na spolupracují agentury v oblasti marketingové komunikace. Strategickou a kreativní agenturou se pro období 2022 až 2025 stala agentura Outbreak, která dokázala nejlépe naplnit představy zadavatele na další rozvoj značky. Outbreak tak po dvou tříletých obdobích v roli strategicko-kreativní agentury střídá Momentum.
Vítězná agentura představila nejsilnější nový kreativní koncept léta běžící kampaně Vína z Moravy, vína z Čech, postavený na řadě silných vhledů do životů vinařů. Nabídka se podle klienta vizuálně i obsahově výrazně liší od běžných českých kampaní v kapitole vína a alkoholických nápojů.
Podle Marketing & Media si Vinařský fond na další tři roky vybral nové agentury i v tendrech na produkční služby a na mediální plánování. Média zajistí agentura Remmark, která střídá MQI Brno. V tendru na produkci vyhrála CRS.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
