Vinařství B\V si na komunikaci najalo Taktiq

Úkolem agentury je dostat jihomoravský podnik do povědomí veřejnosti i užších skupin.

Vinařství BV

Produkce ratíškovického vinařství B\V

Vinařství B\V z moravských Ratíškovic si nově najímá komunikačního partnera. K zajištění externí komunikace si vybralo agenturu Taktiq, která má zastoupení i na jižní Moravě. Cílem je dostat vinařství do povědomí jak široké veřejnosti, tak vybraných užších cílových skupin. „Chceme využít faktu, že máme agenturní sídlo v Praze, kde je většina médií, ale i  nejlepších restaurací, do kterých by se vína z B\V vinařství hodila nejlépe. Zároveň ale pokrýváme i jižní Moravu,“ říká Pavel Růžička, který má projekt v agentuře na starosti.

„Naše vína úspěšně konkurují i na prestižních zahraničních soutěžích. Plánujeme zvýšení výroby ze současných asi 250.000 na 400.000 lahví ročně, dokupujeme další hektary vinic. Je čas dát o naší práci vědět i široké veřejnosti,“ uvedl Vlastimil Valenta, ředitel B\V vinařství. „Netlačí nás ekonomika. Jediným cílem je produkovat nejlepší vína,“ prohlásil také.