Studio Remembership v čele s Petrem Rubáčkem a Martinem Kozákem rebrandovalo vinařství z Dolních Dunajovic. Rodinnou značku Vinařství Pitra, na které se podílí zejména Alois, Radmila a Martin Pitrovi, získalo studio do portfolia ještě před pandemií. Jména všech, kteří se podílí na výrobě vína, budou teď na každé lahvi, jako hlavní motiv kreativního konceptu.

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Jak česká média pojímají OSINT
Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Dvanáct dílů z Moravy